martes, 18 de mayo de 2010

PLUS DE ALTOS CARGOS DE LA XUNTA. IMPROPIO DE ESTOS TIEMPOS

Ahora que tanto se habla de recortes de prestaciones y ajustes de rentas a jubilados, empleados públicos, etc., ¿Por qué no aprovechar para suprimir el polémico Plus de Altos Cargos de la Xunta de Galicia? Según las cifras publicadas en su día afecta a 2.000 altos cargos a razón de 15.000 euros al año cada uno de ellos, lo que asciende a 30 millones de euros anuales (cinco mil millones de las antiguas pesetas).
Se trata de mucho dinero para un plus, y mas en tiempos de crisis como los que estamos viviendo. Si en su momento se consideró por muchos una medida innecesaria e injusta, hoy lo parece mucho más todavía, y el momento es oportuno para suprimirla. Téngase en cuenta que estamos hablando de funcionarios por lo general de nivel alto, por lo tanto con puestos de trabajo fijos, y a los que en muchos casos esa condición de ex altos cargos les ha servido para ascender y mejorar profesionalmente.

SUSO MOSQUERA

1 comentario:

Ramiro dijo...

Poder, podía desaparecer ese plus e, de paso, este Goberno galego levaba á práctica, con feitos, a súa única solución á crise. O que non sabemos é se alguén, alá en Madrid, tomará en serio a "proposta" de Feijoo de coordenar, ou algo parecido, as políticas de axuste económico entre o Goberno central e os autonómicos, co cal entrariamos nunha fase de ruído mediático e máis nada. Como táctica para facerse ver nos medios de comunicación e levar a contraria, moi ben. Polo demais, veremos qué cartas vai tomando Zapatero no "plan de saída da crise". ¿Consenso con outras forzas políticas? Practicamente inviable por puro cálculo político (a río revolto, ganancia de pescadores de votos). E deixar a ver, tal como vamos, se isto vai acabar nunha aplicación, pura e dura, dunha receita económica tipo FMI: reforma laboral, baixa dos salarios, privatización das caixas, xubilación diferida, rebaixa das pensións, eliminación dos 426 euros, etc. Coma resultado disto, está na mente de todos un escenario non desexable, pero previsible: que teñamos un PP gañador… pero co "traballo" feito polo PSOE. ¿Seremos quen de invertir esta tendencia?